Blomsterprakt i Spania!

Categories Blogg
FOTO: Ingleson

 

Jeg er av de som elsker blomster, og noe av det vakreste ved å komme til varmere strøk er alle blomstene som fortsatt står i sin stolte fargeprakt på tross av en lang og tørr sommer her nede ved Middelhavet. Dagens gåtur ble derfor viet til å “samle bilder” av de eksemplarene som dukket opp underveis!

 

HIBISKUS
FOTO: Ingleson

 

Å vandre langs en solfylt vei
og ta det som faller seg-
og føle lykken hvert sekund
og kunne dette uten grunn-
det er å være ung. 

 

LANTAMA CAMARA
FOTO: Ingleson

 

Nå er jeg ikke akkurat ung, men kommet dit i livet at jeg ha sluttet å bekymre meg for alt mulig. Har man et liv med bagasje, og man har jobbet seg igjennom det meste, skal hverdagen fylles med gode opplevelser. Det handler nemlig ikke om hvordan man har det, men hvordan en tar det!

 

HIBISKUS
FOTO: Ingleson

 

Nå har jeg mange dager foran meg som jeg kan fylle med gode opplevelser etter eget hjerte. Jeg har jobber lenge med å ta kontrollen i mitt eget liv og gjøre det som er bra for meg og min egen helse. Som Spania med sine vakre blomster fargelegger naturen skal jeg fargelegge hverdagen med gode opplevelser.

 

BOUGAINVILLEA
FOTO: Ingleson
2 kommentarer

2 thoughts on “Blomsterprakt i Spania!

  1. Etter å ha ryddet og pakket inn planter hjemme for vinteren skal det bli godt å se vakre blomster i Spania. Fine bilder du tar.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *