En hviledag med utsikt over Middelhavet!

Categories Blogg
FOTO: Ingleson

 

I dag ble det en hviledag i heimen. Det er lettere overskyet og blåser ganske kraftig, så her sitter jeg og ser på at bølgene bryter og lager hvitt skum. En fantastisk utsikt i seg selv! Jeg har hatt en lang frokost, en kopp kaffe og lest dagen aviser. Hva passer vel bedre da enn litt egenpleie!

Etter en lang og deilig dusj har jeg har rett og slett unnet meg et “mini-SPA” med diverse produkter som skal pleie og “stramme opp” huden. Nå er ikke jeg av de som løper og kjøper “fancy” produkter, men har fått gode råd av den unge frøkenen i familien og blitt utstyrt med til et “enkelt regime” som selv mor kan klare!

 

 

Nå skal det sies at huset er overrepresentert av menn, så tidvis kan det føles litt ensomt å være kvinne. Det er liksom litt ulike ting en er opptatt av. Da er det litt godt å ha en blogg der jeg kan utveksle litt boblende tanker og dagligdagse ting. Jeg er nok til vanlig en smule innadvent, men synes venninneprat og kvinnefelleskap er godt å ha tilgang til å ny å ne.

Dagen i dag blir nok viet til lydbok og strikking. Prosjektet går sakte men sikkert fremover og delen med “mønsterstrikk” er ferdigstilt! Nå er det bare “rettstrikk” igjen, noe som gjøres mens jeg titter på TV!

 

FOTO: Ingleson

 

DETTE ER MIN BLOGG DER JEG I LEDIGE STUNDER DELER MINE TANKER OM LIVET, DØDEN OG KJÆRLIGHETEN!

Du er velkommen til å følge min FB gruppe; 

https://www.facebook.com/groups/334892231659146 

Bloglovin;

https://www.bloglovin.com/blogs/midtveis-i-livet-21129857

Instagram;

https://www.instagram.com

YouTube kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCloR8jypvqGULW5aNO-rwaw

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En hviledag med utsikt over Middelhavet!

  1. Jeg vurderer sterkt å begynne med litt spa på alvor jeg. Altså litt ansiktsbehandlinger osv. Ikke hjemme , men ute 😀 Jeg trenger å lære å nappe bryn osv. Har jeg ikke gjort det før er det vel ikke for sent nå, 55 år 😀 Trenger litt oppstramming også 🙂 Men det blir kremer eventuelt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *