Glimt fra “solkysten”

Categories Blogg

 

FOTO: Bergesen

 

Koffertene er pakket og vi er klare til å vende nesen mot nord i morgen ettermiddag. Det har vært noen fantastiske uker og det er lenge siden jeg har hatt så lite smerter i kroppen på denne tiden av året. Varmen og Middelhavsluften gjør underverker for både kropp og sjel! Heldigvis kommer vi nok tilbake på nyåret en gang.

 

FOTO: Bergesen

 

Nå venter “striskjorte og havrelefse” og definitvt hjemmelaget mat. Restaurantbesøk må vente til vi befinner oss i varmere strøk. Prisnivået i Norge er alt for høyt til slike vaner. Middagen i dag ble avrundet men en deilig dessert, og med tanke på kostholdet må nok søtsakene vente frem til jul.

FOTO: Bergesen

 

I dag har jeg laget en ny video fra nærområdene her nede. Jeg var første gang i La Cala de Mijas i 1993 og falt pladask for området. Siden den gang har vi vært her når mulighetene har bydd seg! Nå skal det sies at det de siste årene har bredt om seg med turister, men en kan ikke vente å være alene her nede heller. Jeg synes det er like vakkert nå som i 1993! Ta en titt 🥰

 

DETTE ER MIN BLOGG DER JEG I LEDIGE STUNDER DELER MINE TANKER OM LIVET, DØDEN OG KJÆRLIGHETEN!

Du er velkommen til å følge min FB gruppe; 

https://www.facebook.com/groups/334892231659146 

Bloglovin;

https://www.bloglovin.com/blogs/midtveis-i-livet-21129857

Instagram;

https://www.instagram.com

YouTube kanal:

https://www.youtube.com/channel/UCloR8jypvqGULW5aNO-rwaw

FOTO: Ingleson
10 kommentarer

10 thoughts on “Glimt fra “solkysten”

  1. Veldig fint der nede og sikkert veldig godt med en fungerende kropp i varmen, Men det er vel noe med det å være hjemme i juletider? Og hjemmelaget mat er jo godt det også. Har dere leilighet der nede?

    Jeg er reiselysten for tiden, men det blir nok ikke noe tur riktig enda. Kanskje det blir en weekendtur ihvertfall til vår/sommeren. Gjenstår å se 🙂

    Ha en fin lørdag ❤

  2. Veldig fine bilder 🙂 Så deilig ut der 🙂 Vi har heldigvis fått råd til å spise ute litt ofte nå. Lån ferdig betalt både her og der, og økonomien er oppe og går. Vi bruker ikke penger på særlig annet, så å gå ut å spise er prioritert hos oss 🙂 Det blir veldig koselig aktivitet på en måte. Vi er veldig sjelden ute og reiser begge to. Hvert 10. år kanskje bare 😀 JEG liker å farte litt da, men da blir det jo bare EN som bruker penger. Høres deilig ut med litt ferie. Kos dere masse både nå og i januar 🙂

    1. Det å spise ute er en velsignelse jeg virkelig unner alle 🙂 Vi har nok noen år igjen før vi er der, men absolutt en viktig mål for meg å jobbe mot! Ønsker dere en riktig god helg med god mat!🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *