Inne på listen; Blogg.no – Norges største bloggportal

Categories Blogg
Skjermbilde

Den 17. juli tok jeg, litt skeptisk, opp det å blogge igjen. Helt siden 2016 har jeg delt tanker og daglige aktiviteter på ulike måter. Det heter at imidlertid at ”Rom ikke ble bygd på en dag”! Nå tror jeg at jeg har funnet formen på det å kombinere min skriveglede med ulike interesseområder og helt vanlige hverdagsaktiviteter.

Denne gangen har jeg lagt en del arbeid i det og har overraskende nok ”steget i gradene” i ”Bloggverden”. Fra å ha en egen plattform med ansvar for alt (det er ganske mye) begynte jeg å blogge på Miniblogg.no. Det er en rekrutteringsplattform til en av Norges største bloggportaler, Blogg.no. Ganske raskt kom jeg på topp av listene noe jeg undret meg litt over for jeg ser ikke på meg som den tradisjonelle blogger.

Det viser seg altså at det er plass til middelaldrende damer! Jeg er ingen ”Rosablogger”. I løpet av tre uker hadde jeg jobbet meg oppover og inn på bloggportalen Blogg.no. Tilbakemeldingen var:

”Vi har sett på bloggen din, og den har virkelig potensiale for å gjøre det bra på blogg.no! Du skriver godt og interessant.”

Det var med stor glede jeg skiftet plattform for 10 dager siden. Freidig som jeg er, vil jeg derfor be nære og kjær og alle andre som vil å følge bloggen min om å følge med på min nye plattform https://ninaelizabeth.blogg.no.

FOTO: Ingleson

Jeg har et blomstrende samfunnsengasjement og en stor porsjon kjærlighet til livet! Jeg har passert “middagshøyden” og måttet finne en rolig livsrytme med fokus på helse og meningsfulle aktiviteter. Havet, vinden og de lange strendene gir ro og glede. Her pusler jeg med mitt; matlaging, strikking og en bitteliten kjøkkenhage. Det er der jeg hører til! akkurat nå!

Drømmen er å la hverdagslivet blomstre i kreative prosjekter med fokus på at «selvlaget er vellaget!» Det er både gøy og bærekraftig! Samtidig kommer stunder der skrivelysten og en middelaldrende kvinnes underlige tanker finner veien til tastaturet. Da lar jeg hverdag være hverdag og tar en tur inn i sjelen for å speile det som mange kaller for et liv! Dette er min blogg der jeg i ledige stunder deler mine tanker om livet, døden og kjærligheten!

Follow my blog with Bloglovin

FOTO: Ingleson
10 kommentarer

10 thoughts on “Inne på listen; Blogg.no – Norges største bloggportal

  1. Velkommen!
    Her er du ikke alene om å være voksen :), vi er mange. De rosa er nok blitt en mindre gjeng. Spennende å se hva du vil skrive om.

    1. Takk for koselig kommentar! Godt det er et bredere lag av befolkningen som blogger. Tittet litt på bloggen din og gleder meg til å lese mer om hverdagstanker på godt of vondt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *